Liukkostuotteet

Tilaamisohje

Tilaus tehdään lähettämällä viesti sähköpostiosoitteeseen liukkosten.sukuseura@gmail.com. Vastaussähköpostissa saat ostoksesi yhteissumman (pakkaus+postikulut) ja muut maksuohjeet.

Hinnat ja Maksutiedot

Liukkostuotteet maksetaan Liukkosten sukuseuran tilille FI17 5620 0920 6310 73.

Kaikkiin tilauksiin lisätään pakkaus- ja postikulut. Loppuhinta määrittyy sen mukaan mistä tuotteesta on kyse (kts tilaamisohje).

Hinnat

Lippis 15e

Sukukirja II 25e (III kirja myyty loppuun huhtikuussa 2024)

Pinssi (neula) 10e

Pinssi (piikki) 6e

Pöytästandaari 45e

Viiri lippputankoon 75e

Valkoinen, vihreä ja sininen lippalakki
Liukkosten lippikset, edessä brodeerattu seuran logo. Kolme väriä: valkoinen, vihreä ja sininen. Hinta 15e per lippa.
Kaksi Liukkosten sukukirjaa vierekkäin. Vasemmalla ruskeakantinen II osa ja oikealla vihreäkantinen III osa.
Liukkosten sukukirja Suur-Savon Liukkosia II. Hinta on 25e/kpl. Huom! III osa myyty loppuun.
Pronssinen, halkaisijaltaan noin 1cm pyöreähkö pinssi jossa Liukkosten sukuseuran symboli.
Liukkosten sukuseuran logopinssi, neulakiinnitys, pronssi. Hinta 10e. Pyöreähkön pinssin halkaisija noin 1cm. Neulan pituus 6cm. Neulan päässä on suojanuppi. Seuran logo on muotoiltu 1600 luvulla eläneen nimismies Matti Liukkosen sinetistä.
Nostalginen Liukkospinssi jossa piikkikiinnitys. Hinta 6e. Pyöreähkön pinssin halkaisija noin 1cm. Piikin pituus noin 1cm. Seuran logo on muotoiltu 1600 luvulla eläneen nimismies Matti Liukkosen sinetistä.
Keltamusta pöydällä pidettävä sukuseuran viiri jonka alareunassa keltaiset hapsut.
Liukkosten sukuseuran pöytästandaari. Marmorijalusta, niklatut tangot ja itse viiriosat. Etukankaana on korkealuokkainen kolmikankainen viirisatiini joka pysyy ryhdissä. Takakangas puhdas valkoinen. Toimitetaan pakattuna viirikoteloon. Hinta 45e.
Kelta-musta kolmiomainen kapea isännänviiri.
Liukkosten sukuseuran isännänviiri. Pituus 4 m. Sopii parhaiten 7-8 m lipputankoon. Hinta 75e.