Sukujuhlat Pulsan Asemalla 2.-3.7.2022

12.5.2022

Pulsan Asema

Tuleva sukujuhla 2-3.7.2022 Pulsan Asemalla

Nyt kaikki mukaan "välivuoden" sukujuhlaan Lappeenrannan kupeessa olevalle Pulsan Asemalle.

Pulsan Asema on historiallien paikka, joka on rakennettu 1869 Hämeenlinna - Pietari radan varteen. Pulsan Asemalta matkustivat varakkaa venäläiset hevoskyydillä Lappeenrannan kylpylään. Tuolloin ei vielä ollut junarataa Lappeenrantaan.

Asema milijöö on pitkälle entisöity ja siihen kuuluu monia rakennuksia. Siellä on majoitusta lähes läpi vuoden tarjolla. Nyt sukujuhlamme aikaan majoituspaikat ovat vähissä, koska tuo Anttolanhovin peruuntuminen tuli varsin myöhään ja lähes kaikki paikat Pulsan Asemalla ovat tuolloin varattu. Siellä on vielä vajaa kymmenkunta vuodepaikkaa vapaana.

Ensimmäisenä päivänä (2.7.) on ohjelmassa mm. Liukkos-Olympialaiset ja illalla sitten musiikkia ja tanssit juhlapaikan suurella terassilla.

Toisena päivänä (3.7.) on sitten aamulla tutustuminen aseman ympäristöön ohjaajan kanssa,  juhlalounas ja juhlapuheita.

Tässä lyhykäisyydessään tuota ohjelmaan. Tarkempi versio tulee tänne jäsensivuille lähiaikoina ja ohjeet ilmoittautumisesta.

Pulsan asemaseudun kartta
Pulsan Asema