Sukututkimus

Liukkosten sukuseura ry harjoittaa sukututkimustoimintaa ja julkaisee sukukirjoja.

Tähän mennessä on ilmestynyt kolme opusta:

• 'Elämälle Eväät, Virmasniemestä maailmalle' (Mikko Strang, 1998) on jo myyty loppuun
  • 'Suur-Savon Liukkosia II' (toim. Sari Herttuainen, 2007)
  • 'Suur-Savon Liukkosia III'  (toim. Sari Herttuainen, 2011) eli päivitetty versio Virmasniemen sukuhaaran 'Elämälle eväät' -kirjasta

Kirjoja myydään sukuseuran tilaisuuksissa ja niitä voi tilata Tuotteet -osiosta löytyvin ohjein. Myös isommissa kirjastoissa kirjoja löytyy ainakin kaukolainana.

Sukukirjat on toimittanut Sari Herttuainen 2007 ja 2011.
  • Liukkosten perhetietolomake - palauta lomake allekirjoitettuna (kuva tai skannattu) joko sukututkijallemme Sari Herttuaiselle (sähköposti s.herttuainen@gmail.com ) tai paperisena sukututkimustyöryhmän pj. Olli Lahtiselle, os. Keinutie 12 A 54, 00940 HELSINKI.

• Luumäen sukujuhlassa 9.7.2023 Eeva Pekosen ja Olli Lahtisen pitämät esitykset Liukkosten sukututkimuksen tiimoilta.